ΜΕΤΡΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ HILTON ΑΘΗΝΩΝ | Hilton Αθηνών

Στο Hilton Αθηνών έχουμε λάβει όλα τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, εφαρμόζοντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ, σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών και των χώρων του ξενοδοχείου από τα δωμάτια και τα εστιατόρια μέχρι και τους κοινόχρηστους χώρους.

Παράλληλα, εφαρμόζουμε το νέο παγκόσμιο πρόγραμμα της Hilton “Hilton CleanStay” για την καθαριότητα και την απολύμανση του ξενοδοχείου σε συνεργασία με την Reckitt Benckiser, κατασκευαστή του Dettol και τη Mayo Clinic

Επιπλέον στα πλαίσια του προγράμματος “Well Hotel” της Diversey που εφαρμόζει το ξενοδοχείο μας, χρησιμοποιούνται τα προϊόντα της Diversey για τον καθαρισμό και την απολύμανση των περιοχών υψηλής συχνότητας αφής, τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον και αποτελεσματικά κατά των ιών.

Παρακάτω θα βρείτε μερικά από τα σημανικότερα μέτρα που εφαρμόζονται στο ξενοδοχείο.

Hilton CleanStay

Σύμφωνα με το πρόγραμμα Hilton CleanStay, στο ξενοδοχείο χρησιμοποιούνται ειδικά προϊόντα καθαρισμού και εφαρμόζονται αναβαθμισμένα πρωτόκολλα απολύμανσης, ενώ το προσωπικό είναι άρτια εκπαιδευμένο για να εξυπηρετεί τους πελάτες και να τους καθοδηγεί όπου χρειάζεται, ώστε να χαίρονται την εμπειρία της φιλοξενίας Hilton σ’ ένα απόλυτα ασφαλές και υγιεινό περιβάλλον.

Προσωπικό

– Τακτική εκπαίδευση του προσωπικού για την ασφαλή χρήση των Μέσων Ατομικής Προστασίας και επίβλεψη
της ορθής χρήσης τους

– Εξειδικευμένη εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας και ενημέρωση για το σχέδιο διαχείρισης ύποπτου κρούσματος COVID-19

– Υποχρεωτική χρήση μάσκας από το προσωπικό σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου

Η Εμπειρία Hilton CleanStay

Κοινόχρηστοι Χώροι

– Αυστηρό και συχνό σύστημα καθαρισμού με ειδικά απολυμαντικά
– Συχνή απολύμανση των επιφανειών και των σημείων που αγγίζονται συχνά (π.χ. κουμπιά, πόμολα)
– Τοποθέτηση ανέπαφων σταθμών αντισηπτικών σε όλους τους χώρους
– Σύσταση για χρήση μασκών σε όλους τους επισκέπτες
– Σήμανση για υπενθύμιση των οδηγιών κοινωνικής απόστασης
– Καλός και διαρκής εξαερισμός σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου
– Περιορισμένος αριθμός ατόμων σε κάθε ασανσέρ: 3 άτομα.
– Λειτουργία των καταστημάτων με μέτρα προστασίας σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο
– Αναδιάταξη επίπλων για διασφάλιση της σωστής κοινωνικής απόστασης

Δωμάτια

– Η Υπηρεσία Δωματίου (Room Service) θα παραδίδει την παραγγελία στην πόρτα του πελάτη χωρίς προσωπική επαφή (“Knock & Go”)
– Στα δωμάτια θα υπάρχει σφραγίδα ‘’Hilton CleanStay”, που θα πιστοποιεί ότι δεν έχει μπεί κανείς στο δωμάτιο από τη στιγμή που καθαρίστηκε και απολυμάνθηκε.
– Πιστοποίηση ορθής λειτουργίας και υγιεινής κλιματιστικών
– Ψηφιακό μενού Room Service
– Καθαρισμός δωματίων με ατμοκαθαριστή
– Επιπρόσθετη, ενδελεχής απολύμανση των 10 πιο συχνών σημείων (δείτε παρακάτω εικόνα)

Reception

–  Τοποθέτηση ειδικού προστατευτικού γυάλινου διαχωριστικού για την ασφαλή επικοινωνία των εργαζομένων της υποδοχής με τους πελάτες
– Απολύμανση καρτών/κλειδιών των δωματίων
– Γρήγορη Αναχώρηση (Express Check out) και αποστολή τιμολογίων μέσω e-mail
– Ηλεκτρονική και ανέπαφη πληρωμή λογαριασμών
– Τοποθέτηση αντισηπτικού για χρήση από τον πελάτη στην υποδοχή
– Τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής
– Σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής
– Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης περιστατικού
– Παροχή μέσων ατομικής προστασίας (εφόσον ζητηθούν από τον πελάτη)

Εξωτερική Πισίνα

– 2 μέτρα απόσταση ανάμεσα στις ξαπλώστρες
– Απολύμανση των τραπεζιών και των ξαπλωστρών μετά από κάθε χρήση
– Τακτική απολύμανση όλων των χώρων της πισίνας
– Συστηματική χλωρίωση στην πισίνα με τη χρήση απολυμαντικών προϊόντων
– Τήρηση του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού ατόμων την ίδια χρονική στιγμή στο χώρο της πισίνας

Hiltonia Spa

– Τήρηση του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού ατόμων την ίδια χρονική στιγμή σε αυτό
– Σύστημα κρατήσεων τόσο για το γυμναστήριο όσο και για τα ομαδικά μαθήματα για την εξασφάλιση της απαιτούμενης απόστασης
– Καθαρισμός/απολύμανση μηχανημάτων μετά από κάθε χρήση
– Eιδικοί απολυμαντικοί σταθμοί σε όλους τους χώρους
– Τοποθέτηση ειδικού γυάλινου διαχωριστικού στη reception
– Υποχρεωτική χρήση αντισηπτικού σε όσους εισέρχονται στο Hiltonia Spa
– Σημάνσεις δαπέδου και άλλα οπτικά στοιχεία που διευκολύνουν την απόσταση
–  Συνιστάται στους επισκέπτες να φέρνουν και χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους αντικείμενα (π.χ. στρώμα γυμναστικής, πετσέτα).
– Κλιματισμός εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ
– Προσωρινό κλείσιμο των εσωτερικών υγρών χώρων σύμφωνα με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ

Εστιατόρια/Μπαρ

– Προσωπικό εξοπλισμένο με μέσα ατομικής προστασίας
– Καθαρισμός και απολύμανση τραπεζοκαθισμάτων μετά τη χρήση από κάθε πελάτη
– Xρήση ψηφιακού μενού
– Απόσταση μεταξύ των τραπεζιών βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ
– Αυστηρές ορθές πρακτικές υγιεινής, καθαρισμού και απολύμανσης στον τομέα των τροφίμων
– Διεύρυνση ωραρίου λειτουργίας για μείωση πληρότητας εστιατορίων
– Λειτουργία μόνο των υπαίθριων χώρων για γεύμα ή δείπνο

Φόρμα Επικοινωνίας

Το όνομά σας (απαραίτητο)

Το email σας (απαραίτητο)

Θέμα

Το μήνυμά σας

Αθηνών συλλέγει και χρησιμοποιεί τις προσωπικές πληροφορίες του επισκέπτη σύμφωνα με την πολιτική http://hiltonhonors3.hilton.com/en/policy/global-privacy-statement/index.html